Wavemaker partnerem merytorycznym naszego OGUN-u "Humaniści w Nowych Technologiach"

Globalna marka Wavemaker - specjaliści w obszarze usług marketingowych - została partnerem merytorycznym Humanistów w Nowych Technologiach - przedmiotu, który prowadzimy w ramach zajęć ogólnouniwersyteckich. Wavemaker jest częścią grupy negocjacyjnej GroupM i należy do międzynarodowego holdingu komunikacyjnego WPP. Jest agencją nowego typu, która odpowiada na rosnące i coraz bardziej zaawansowane usługi w zakresie marketingu. Jej unikatową zaletą jest to, że łączy ekspertyzy z zakresu mediów, contentu i technologii.

Humaniści w Nowych Technologiach to jedna z propozycji zajęć ogólnouniwersyteckich, w ramach której studenci mogą zdobywać punkty ECTS. W trakcie spotkań, które odbywają się co dwa tygodnie, pod przewodnictwem prof. Roberta Małeckiego, studenci mają okazję zobaczyć, jak wygląda obecnie marketing i budowanie świadomości marek przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii. Specjaliści i eksperci z Wavemaker w trakcie zajęć opowiadają zarówno o obszarze swojej specjalizacji, jak również o tym, w jaki sposób studia (humanistyczne!) pomogły im odnaleźć się na dynamicznie zmieniającym się rynku medialnym. Dodatkowo uczestnicy na każdych zajęciach rozwijają swój własny projekt oparty o realny brief przekazany przez partnera. Dzięki takiej konstrukcji zajęć studenci mają możliwość praktycznego zrozumienia pracy w nowych technologiach, a także tego, jak jak wykorzystywać swoją wiedzę i kompetencje zdobywane w trakcie studiów. 

Spotkania z ekspertami Wavemaker odbywają się 3 przewodnich obszarach: 
- content marketingu,
- badań,
- client service.

Druga grupa zajęć Humaniści w Nowych Technologiach, pod przewodnictwem dr hab. Marcin Napiórkowskiego, wgryza się w obszar budowania rozwiązań cyfrowych oraz analizy wykorzystania przy tym kompetencji humanistycznych. 
 

blog comments powered by Disqus