Marka osobista w Internecie

Kategoria: SELF
Seria: Marka osobista w Internecie

Opis zajęć

Internet stanowi potężną dźwignię. To oznacza, że możesz ją wykorzystać do budowania swojej marki. W czasie warsztatów nauczysz się jak stworzyć markę osobistą i nią zarządzać. Silna marka osobista wspiera bowiem działania naszej organizacji, pomaga nawiązywać nowe kontakty i współprace oraz zwiększa widoczność. Jak ją stworzyć i jak o nią dbać? Jak z dostawcy stać się doradcą?

Czego się nauczysz? · Marka osobista – czym jest, a czym nie jest? o Czym jest marka osobista i dlaczego nie należy mylić jej z wizerunkiem? W czym może nam pomóc i dlaczego warto o nią dbać? Jakie są przykłady silnych marek osobistych w Polsce. · Strategia budowy marki osobistej o Jaką przyjąć strategię, jeśli chodzi o budowanie naszej marki? Jak prawidłowo ocenić nasze możliwości, wybrać tematy oraz niszę? Jak zbudować klucz marki osobistej? · Kanały budowania marki osobistej o Gdzie budować obecność w Internecie? Jakie kanały, taktyki, środki wykorzystać, aby efektywnie budować markę osobistą. · Narzędzia o Praktyczne narzędzia do budowania marki osobistej i zarządzania nią, dzięki którym oszczędzimy czas. Jak liczyć efekty naszych działań i po czym poznać, że marka osobista działa?

Co trzeba wiedzieć przychodząc na zajęcia? Nic. :)

Warsztaty IUW

Na tych zajęciach dowiesz się:

Internet stanowi potężną dźwignię. To oznacza, że możesz ją wykorzystać do budowania swojej marki. W czasie warsztatów nauczysz się jak stworzyć markę osobistą i nią zarządzać. Silna marka osobista wspiera bowiem działania naszej organizacji, pomaga nawiązywać nowe kontakty i współprace oraz zwiększa widoczność. Jak ją stworzyć i jak o nią dbać? Jak z dostawcy stać się doradcą?

Czego się nauczysz? · Marka osobista – czym jest, a czym nie jest? o Czym jest marka osobista i dlaczego nie należy mylić jej z wizerunkiem? W czym może nam pomóc i dlaczego warto o nią dbać? Jakie są przykłady silnych marek osobistych w Polsce. · Strategia budowy marki osobistej o Jaką przyjąć strategię, jeśli chodzi o budowanie naszej marki? Jak prawidłowo ocenić nasze możliwości, wybrać tematy oraz niszę? Jak zbudować klucz marki osobistej? · Kanały budowania marki osobistej o Gdzie budować obecność w Internecie? Jakie kanały, taktyki, środki wykorzystać, aby efektywnie budować markę osobistą. · Narzędzia o Praktyczne narzędzia do budowania marki osobistej i zarządzania nią, dzięki którym oszczędzimy czas. Jak liczyć efekty naszych działań i po czym poznać, że marka osobista działa?

Co trzeba wiedzieć przychodząc na zajęcia? Nic. :)

Przygotowanie do zajęć: