Logotyp i co dalej, czyli o identyfikacji wizualnej marki

Zajęcia:wszystkie
Kategoria: STARTUP

Opis zajęć

]: Tworzenie loga dla swojej marki nie jest rzeczą prostą. Od niego zaczyna się budowanie koncepcji graficznej, która powinna być spójna dla całej firmy. Można pokusić się o stwierdzenie, że logo determinuje cały branding marki. Celem zajęć jest przeprowadzenie uczestników przez proces tworzenia logotypu dla marek ich firm, produktów czy też personal brandów. Na zajęciach uczestnicy poznają podstawy marketingu z zakresu budowania marki, z naciskiem na tworzenie loga. Dowiedzą się na co należy zwrócić uwagę podczas planowania strategii identyfikacji wizualnej marki. Jak sprawić aby ich grafika dobrze się kojarzyła i zwracała na siebie uwagę? Jak dobrać kolory aby kojarzyły się z jednej strony z marką, natomiast z drugiej strony – dobrze pasowały do obszaru działań firmy? Uczestnicy warsztatu sprawdzą, czy ich wstępne pomysły są spójne z wizją i strategią marki, oraz jak komponują się z pojedynczymi działaniami marketingowymi. Ponadto, dobiorą odpowiednie słowa kluczowe i hasła reklamowe, które będą kształtowały odpowiedni wizerunek ich brandu. Nauczą się jak sprawić aby elementy użyte przy projektowaniu loga były widoczne w różnego rodzaju materiałach. Efektem końcowym zajęć ma być stworzone przez uczestników logo, które będzie spójne z ich brandem i użyteczne w różnego typu materiałach, takich jak wizytówki czy papier firmowy.

Czego się nauczysz? a. Wyboru i obsługi podstawowych programów do tworzenia loga b. Znajomości podstaw marketingu z perspektywy tworzenia loga c. Jak stworzyć logo spójne z marką d. Jak dobrać odpowiednie słowa kojarzone z marką e. Jak stworzyć logo odpowiednie na wszystkie materiały reklamowe f. Jak sprawić aby ich grafika dobrze się kojarzyła i zwracała na siebie uwagę. g. Jak odzwierciedlić DNA marki? h. Jak dobrać odpowiednie kolory dla loga?

Co powinieneś/aś wiedzieć przychodząc na warsztaty? Przygotować wstępnie nazwy swoich marek i hasła reklamowe.

Warsztaty IUW

Przygotowanie do zajęć: