Marketing cyfrowy dla początkujących

Zajęcia:wszystkie
Kategoria: STARTUP

Opis zajęć

Część I: Po co nam marketing? W pierwszej części szkolenia omówimy podstawy marketingu –elementy funkcjonujące w nim od lat, jak marketing mix, a także zmiany, jakie wprowadził Marketing 4.0 do komunikacji z klientami. Część II: Marketing cyfrowy krok po kroku W kolejnej części omówimy budowanie strategii i najlepsze praktyki wdrożeń. Zaczniemy od analizy konkurencji oraz własnej pozycji na rynku (poznamy m. in. model SWOT). Przejdziemy też przez analizę sylwetki klient w oparciu o model buyer persona oraz jego ścieżki do zakupu usługi lub produkty (Customer Journey Map). Następnie przejdziemy do najlepszych praktyk wdrażania działań marketingowych online, omówimy content marketing i narzędzia, które pomogą zaoszczędzić czas i budżet. Na koniec podsumujemy sposoby nam ierzenie efektywności działań. Część III: Social selling W ostatniej części omówimy najlepsze praktyki social selling, prowadzenia komunikacji firmy poprzez wyselekcjonowanych ekspertów wewnętrznych.

Czego się nauczysz? - budowanie strategii marketingu cyfrowego - wdrażanie strategii krok po kroku - kontent marketing - social selling - narzędzia wspierające komunikację online

Co trzeba wiedzieć na wejściu? Nic 

Warsztaty IUW

Przygotowanie do zajęć: