Digital Marketing – wprowadzenie, narzędzia, reklama

Zajęcia:wszystkie
Kategoria: STARTUP

Opis zajęć

Digital Marketing to pojęcie bardzo szerokie – jednak co właściwie w sobie zawiera? Jakie są obszary marketingu cyfrowego, czym różni się SEM od SEO, push marketing od pull? Jakie narzędzia wykorzystujemy do tworzenia kampanii, kiedy możemy powiedzieć, że dana reklama jest skuteczna i jakie są zasady tworzenia takich reklam? Na te i więcej pytań odpowiadają zajęcia z Digital Marektingu. Przejdziemy przez ogólne pojęcie reklamy, o tym w jaki sposób reklama cyfrowa może być wykorzystywana w zależności od celu biznesowego. Stworzymy persony i target grupy oraz wybierzemy kanały, które będą najbardziej skuteczne dla wybranych wcześniej odbiorców i celu. Poznamy i omówimy główne obszary digital marketingu takie jak SEO, Google Ads, Facebook Ads, Content Marketing, Marketing szeptany, Video marketing i E-mail Marketing. Przejdziemy też przez remarketing oraz świadome budowanie ścieżek użytkowników. Na koniec przejdziemy do kreacji – stworzymy skuteczne reklamy dzięki darmowym narzędziom. Animacje, filmiki, cinematogrpahy czy kreacje statyczne. Określimy też jak reklamy porównywać, analizować i stwierdzić, czy dana reklama jest skuteczna

Czego się nauczysz? - pozna obszary digital marektingu - pozna podstawowe wskaźniki reklamy internetowej - dowie się czym jest remarketing - pozna strategie push i pull - nauczy się tworzyć skuteczną reklamę

Co trzeba wiedzieć przed zajęciami?? Nic :) Warto wziąć komputer

Warsztaty IUW

Przygotowanie do zajęć: