Praktyczna sprzedaż

Zajęcia:wszystkie
Kategoria: STARTUP

Opis zajęć

Proces sprzedaży i jego kluczowe elementy: Sprzedaz 2.0. Projektowanie procesów sprzedażowych w firmie, budowa lejka sprzedaży. Budowanie procesów Inbound Lead Generation oraz Outbound Lead Generation. Planowanie i mierzenie wyników.

Skutecznie generowanie klientów - lead generation: Nowoczesne techniki generowania leadów w branży B2B w oparciu o narzędzia sprzedażowe jak i marketingowe. Zajęcia praktyczne. Budowanie kampanii cold mail.

Praca z klientem - podstawy budowania relacji sprzedażowej. Dobre praktyki skutecznego handlowca. Techniki budowania relacji oraz definiowania potrzeb klienta.

CRM i podstawowe zasady efektywnej pracy w sprzedaży - Podstawy pracy z systemem CRM. Kluczowe założenia odnośnie systemu CRM. Odzwierciedlenie procesu sprzedaży w systemie CRM.

Warsztaty IUW

Przygotowanie do zajęć: