Modele sprzedaży B2B i B2C

Zajęcia:wszystkie
Kategoria: STARTUP

Opis zajęć

Wprowadzenie do modeli biznesowych: Rodzaje modeli biznesowych w teorii i praktyce. Czym jest model biznesowy, dlaczego jest on ważny, jakie są róznice w podstawowych modelach. Przykłady modeli w oparciu o takie firmy jak Sony, Amazon, Groupon i inne.

Warsztaty z budowania modelu biznesowego - lean canvas - działania praktyczne: Budowanie własnego modelu metodą Lean Canvas. Zajęcia praktyczne celem których jest przygotowanie jednego modelu w podstawowym zakreesie.

Projektowanie głównych procesów biznesowych - sprzedaż i marketing - działania teoretyczne i praktyczne Dobór odpowiednich narzędzi do wybranego modelu biznesowego. Sprzedaż bezpśrednia, re-marketing, content marketig, marketing klasyczny, Pr, social media. Projektowanie procesów sprzedażowych oraz kluczowe czynniki sukcesu oraz mierniki efektywnosci.

Warsztaty IUW

Przygotowanie do zajęć: