Nie tylko logotyp - jak się wyróżnić?

Zajęcia:wszystkie
Kategoria: STARTUP

Opis zajęć

W Polsce działa ponad 2 miliony firm. Szacuje się również, że blisko 3 tysiące startupów. To mało prawdopodobne, że w branży, w której startujesz nie ma kogoś, kto realizuje projekty zbliżone do Twoich. Dlatego, żeby trafić do świadomości swoich klientów musisz się wyróżniać.

Ok - to oczywiste. Ale jak to zrobić?

Trzeba być wyrazistym - wybrać wyrazistą niszę, posługiwać się wyrazistym językiem lub mieć wyrazisty produkt lub usługę. I oczywiście wyrazistą i spójną identyfikację wizualną, która będzie czytelna i zrozumiała dla Twoich klientów.

Skąd wiadomo, że w westernie Indianin jest Indianinem, a kowboj-kowbojem? No właśnie. Jak zbudować spójny system identyfikacji wizualnej dla Twojej marki/produktu/usługi/projektu? Zapraszam do udziału w warsztatach na temat ”Corporate Identity” - czyli całościowej identyfikacji wizualnej marki.

Warsztaty IUW

Przygotowanie do zajęć: