Do gali finałowej zostało

  • 00Dni
  • 00Godziny
  • 00Minuty
  • 00Sekundy

BraveCamp

Akademia przedsiębiorczości

Akademia przedsiębiorczości BraveCamp to inicjatywa skierowana do osób studiujących i doktoryzujących się na Uniwersytecie Warszawskim i Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.

W projekcie mogą wziąć udział osoby, które mają pomysł na biznes, projekt naukowy lub przedsięwzięcie zaangażowane społecznie. Nie musisz mieć rozpisanego planu biznesowego ani budżetu – wystarczy pomysł i zapał do jego realizacji.

Uczestnicy i uczestniczki biorą udział w warsztatach i konsultacjach prowadzonych przez ekspertów oraz praktyków m.in. biznesowych, marketingowych czy zajmujących się sztuką prezentacji. W czasie zajęć uczą się, w jaki sposób rozwinąć swój pomysł, ale także przedstawić go inwestorom, aby doprowadzić do finalizacji swojego projektu, tzn. wejścia na rynek

Ostatniego dnia wyjazdu uczestnicy walczą o granty finansowe na rozwój swojego pomysłu! W jaki sposób? Podczas Gali Finałowej zaprezentują swój pomysł przed komisją. Twórcy najlepszych projektów zgarną nawet kilka tysięcy złotych na stworzenie prototypu.

Poza intensywną pracą i zastrzykiem wiedzy, BraveCamp to także świetna okazja do zabawy, integracji, nawiązania interdyscyplinarnej współpracy oraz networkingu!

Jest to wydarzenie, na które czekają nie tylko studenci, ale także trenerzy i my – zespół Inkubatora UW

Uczestnicy spędzają czas w otoczeniu przyrody, w oderwaniu od miejskiej codzienności. Wyjeżdżamy do Europejskiego Centrum Edukacji Geologicznej w Chęcinach – to mniej niż 200 km od Warszawy. BraveCamp odbywa się w przerwach między semestrami – zarówno w przerwie zimowej jak i letniej.

BraveCamp jest w pełni darmowy dla osób studiujących i doktoryzujących się na UW i WUM. Wystarczy wypełnić formularz i przejść pomyślnie proces rekrutacji. Kolejnym krokiem będzie spakowanie walizki!

Aktualna rekrutacja

Rekrutacja do 12. edycji została zakończona!

W razie pytań zachęcamy do kontaktu pod adresem kontakt@inkubator.uw.edu.pl

dlaczego warto

Zróżnicowana ścieżka na którą składają się warsztaty, mentoring, team building, eksperci i praca w grupach.

Atrakcyjne granty finansowe na start rozwoju własnego projektu.

Nutka rywalizacji w przyjaznej atmosferze – wszystkie zajęcia prowadzą praktycy biznesu.

Interdyscyplinarna grupa uczestników z różnych wydziałów i kierunków UW i WUM.

Wydarzenie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich osób studiujących i doktoryzujących się na UW i WUM.

Ogromna dawka inspiracji!

program bravecampu

  • Michał Czerwiński – IT Manager w skandynawskim banku Nordea. Wieloletnie
    doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zespołami i projektami zdobywał w branży
    IT i telekomunikacyjnej. W swojej codziennej pracy odpowiada za budowanie i zarządzanie
    zespołami IT Quality Assurance.

 

  • Małgorzata Wardaszka-Deręgowska – strateżka marki i komunikacji, facylitatorka strategiczna. W swojej pracy wykorzystuje nurt HCD – Human Centered Design. Jest autorką podcastu “Marki Testowane na Ludziach”. Wykładowczyni w Akademii im. Leona Koźmińskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej. Od wielu lat prowadzi zajęcia z cyklu SkillsBox Inkubatora UW.

 

  • Grzegorz Kosson – ekspert brand storytellingu, budowania tożsamości marki i kultury
    organizacji. Twórca metody Brand Impulse®, autor trzech książek o brandingu. Od wielu lat
    prowadzi zajęcia ogólnouniwersyteckie Inkubatora UW.

 

  • Marek Staniszewski – certyfikowany trener biznesu i coach zespołów, doradca, facylitator.
    Właściciel think tanku strategicznego Heuristica. Wykładowca kilku uczelni wyższych
    zarówno w Polsce jak i za granicą. Prowadzący zajęcia z cyklu Skillsbox Inkubatora UW.

PLANOWANE WARSZTATY

  • Triada strategiczna – podczas warsztatu dowiesz się, jakie są jej kluczowe elementy, w jaki sposób możesz konkurować z innymi firmami na rynku i jak wpływać na konkurencję, a także jak wykorzystać swoje unikalne kompetencje i zasoby do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Zajęcia poprowadzi Marek Staniszewski, certyfikowany trener biznesu i coach zespołów.

  • Innowacja jako wartość dla klienta  podczas warsztatu dowiesz się, czym jest innowacja i dlaczego jest ważna dla rozwoju organizacji, poznasz różne rodzaje innowacji, takie jak: innowacje produktowe, procesowe i organizacyjne. Dodatkowo, uzyskasz praktyczne wskazówki dotyczące zarządzania procesem innowacji i tworzenia kultury innowacyjnej w organizacji. Zajęcia poprowadzi Marek Staniszewski, certyfikowany trener biznesu i coach zespołów.

  • Service Design (Mapa Empatii + Customer Journey) – w trakcie warsztatu dowiesz się, jak tworzyć realną i konkretną propozycję wartości, opowiedzieć o swoim pomyśle, a także spojrzeć na swoją inicjatywę z perspektywy użytkownika końcowego. Zajęcia poprowadzi Grzegorz Kosson, ekspert brand storytellingu i budowania tożsamości marki.

  • Marketing – budowa marki i jej komunikacji – podczas warsztatu poznasz elementy strategii marki – niezbędne do prezentacji projektu, a także opowiemy Ci o tajnikach strategii komunikacji i wyzwaniach czekających na młodych przedsiębiorców. Warsztaty poprowadzi Małgorzata Wardaszka-Deręgowska, strateżka marki i komunikacji, facylitatorka strategiczna. 

  • Moduł finansowy (pricing + budżet) – w trakcie warsztatu dowiesz się o źródłach finansowania start-upów, czyli kto może pozyskać finansowanie inwestycyjne i grantowe, zdobędziesz informacje, jaka dokumentacja jest niezbędna do uzyskania finansowania, dowiesz się, jak dobrze zarządzać cash flow Twojego przedsiębiorstwa. Warsztat poprowadzi Konrad Ozdowy, specjalista business consultingu i praktyk biznesu.

  • Moduł finansowy – rachunek zysków i strat (P&L) – podczas warsztatu dowiesz się, jakie są najpopularniejsze modele biznesowe, jakie elementy ująć w części przychodowej, czym jest BEP oraz jak oszacować środki, które należy pozyskać od inwestora. Warsztat poprowadzi Konrad Ozdowy, specjalista business consultingu i praktyk biznesu.

  • Team Building – Czas na Gorączkę Złota! Podczas warsztatu Michała Czerwińskiego z Nordea uczestnicy wezmą udział w podróży na Dziki Zachód. Wyzwanie polega na wcieleniu się w rolę Poszukiwaczy złota i znalezieniu jak najwięcej cennego kruszca. By zdobyć jak najwięcej złota, zawodnicy muszą efektywnie współpracować w ramach rywalizujących ze sobą zespołów i słuchać wskazówek różnych napotkanych na drodze doradców.
Program 12. edycji BraveCamp. Przed wyjazdem: pitching, tworzenie aplikacji, zarządzanie projektem, agile. Dzień 1: test gallupa - nordea, teambuilding - pfizer. Dzień 2: lean canvas, business model canvas, zasoby i budżet. Dzień 3: service design thinking, mapa empatii, cutomer journey, analiza rynku i konkurencji, budowa marki i jej komunikacja. Dzień 4: triada strategiczna (konkurencja-klient-firma), społeczna odpowiedzialnośc biznesu. Dzień 5: mentoring, mindfullness. Dzień 6: pre-pitching, feedback, sztuka upadania. Dzień 7: gala demonight.

Zwróć się do nas, a z pewnością rozwiejemy Twoje wątpliwości. Napisz maila na adres: konsultacje@inkubator.uw.edu.pl

Partnerami wydarzenia i fundatorami grantów są Pfizer Polska i Nordea Polska.

Opinie uczestników

faq

Program trwa 7 dni.

Zajęcia odbywają się codziennie. Szczegółowy harmonogram zostanie podany po zakwalifikowaniu do wyjazdu.

Zajęcia odbywają się stacjonarnie w formie wyjazdu. Większość z nich to praktyczne warsztaty bazujące na Twoim projekcie – przekazujemy praktyczną wiedzę opartą o Twój pomysł.

Udział w programie jest bezpłatny. Zapewnione jest wszystko od transportu, przez wyżywienie, aż po zakwaterowanie.

W programie mogą wziąć udział osoby studiujące i doktoryzujące się na Uniwersytecie Warszawskim.

Tak, eksperci są do dyspozycji uczestników przez cały okres trwania programu. Możesz umówić się z nimi na indywidualne konsultacje.

Tak, uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w programie w każdym czasie jego trwania poprzez wysłanie takiego oświadczenia na adres e-mail Organizatora wskazany w Regulaminie bądź przez złożenie Organizatorowi pisemnego oświadczenia. Rezygnacja jest skuteczna z chwilą doręczenia takiego e-maila lub pisemnego oświadczenia.

Tak, obecność jest obowiązkowa na wszystkich warsztatach.

BraveCamp odbywa się w formie wyjazdowej w Europejskim Centrum Edukacji Geologicznej w Chęcinach.

Nie, Inkubator UW zapewnia nocleg, wyżywienie oraz dojazd.

Po wypełnieniu zgłoszenia rekrutacyjnego komisja kontaktuje się z osobami, które się zgłosiły i umawia się na spotkania rekrutacyjne. Następnie, zgodnie z regulaminem wyjazdu, wybiera odpowiednią liczbę uczestników.

Dzieje się