Konsultacje indywidualne

Masz pomysł, chcesz zacząć działać lub już pracujesz nad projektem? Zapisz się na konsultacje indywidualne stacjonarnie lub online !

Konsultacje to spotkanie, na którym możesz porozmawiać o swoim projekcie z naszymi doświadczonymi ekspertami i ekspertkami. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie Twoich problemów i wątpliwości. Dopasujemy naszą ofertę do Twoich potrzeb tak, by służyła Ci jak najlepiej. Chętnie pomożemy też w chwilach przestoju czy zwątpienia!

W trakcie konsultacji:

  • porozmawiamy o Twoim projekcie, wymienimy się pomysłami;
  • opowiemy Ci o tym, jak zwiększyć szanse na to, żeby Twój pomysł wypalił; 
  • wskażemy, jakie są etapy rozwijania własnej działalności, czym zająć się po kolei;
  • pomożemy Ci wybrać z oferty Inkubatora to, co najbardziej odpowiada Twoim aktualnym potrzebom;
  • zaprosimy Cię do udziału w jednym z programów mentoringowych Inkubatora UW;
  • ustalimy, z jakim ekspertem/ekspertką lub innym uczestnikiem Inkubatora UW warto Cię skontaktować.


Na konsultacje możesz przyjść
jednorazowo albo wpadać na nie regularnie – tak, żebyśmy mogli na bieżąco wspierać Cię w działaniu.

Na tym etapie przedstawiamy Ci możliwości, bez żadnych zobowiązań!

Zapisz się na spotkanie

portret Doro Marszałek

Dorota Marszałek

Od 2010 wspiera młodych przedsiębiorczych, a od 2015 roku także startupy w inkubatorach. Ma doświadczenie w realizacji projektów, w tym m.in. Kina sąsiedzkiego AMONDO, w pracy w NGO, kulturze, marketingu, edukacji i obszarach IT.
Absolwentka Instytutu Kultury Polskiej UW na specjalizacji animacja kultury, kursów: service design, UX, księgowego, akademii spin-off, dietetyki, warsztatów szycia i projektowania odzieży, a także wielu innych, czyli w dwóch słowach “otwarty umysł”, który ciągle się uczy. Prywatnie kocha gotować i słuchać kryminałów. Lubi ludzi.
Laureatka 3. miejsca w kategorii Female Enterpreneurship Educator of the Year for Europe, w konkursie "Triple E: Enterpreneurship & Excellence Engagment In Higher Education" w 2023 roku.
Obszary: startupy, pomysły na rozwiązanie cyfrowe/IT, rękodzieło, szkoła językowa, innowacje społeczne, projekty animacyjne, projekty edukacyjne, projekty artystyczne, digital health, gospodarka cyrkularna, startupy pozytywnego wpływu, itp.

Katarzyna Klimek zdjęcie

Katarzyna Klimek

Od 2009 roku aktywnie uczestniczy w polskim ekosystemie startupowym. Pracowała dla funduszów seed VC (SpeedUp Group, LMS Invest) oraz na rzecz akceleratorów (Mazovian Startup, Akademicka Liga Startupów, Warsaw Booster). Przez dwa lata była menedżerem inkubacji w Platformie Startowej Startup Heroes. Mentorka ds. komercjalizacji innowacji. Na co dzień wspiera innowacyjne projekty rozwijane przez studentów bądź naukowców. Rozwinęła startup w branży kosmetycznej w Akceleratorze Virgin w Londynie i sprzedała go odbiorcy branżowemu (exit 2020). Obecnie jest współzałożycielką startupu KlubAktywnych.pl z obszaru Age-Tech. Jest też jurorką w międzynarodowym konkursie prospołecznych projektów cyfrowych World Summit Award organizowanego pod egidą ONZ.
Obszary wsparcia: strategia biznesowa, modele biznesowe, wprowadzanie na rynek nowych produktów i usług, układanie procesów w organizacji, zarządzanie projektami, pozyskiwanie finansowania, networking.
Obszary zainteresowania: startupy, pomysły na rozwiązanie cyfrowe/IT, innowacje społeczne, digital health, gospodarka cyrkularna, startupy pozytywnego wpływu, silver generation, well being, social impact, SDG, ESG.

Angelika_Barczuk

Angelika Barczak

Marketerka i trenerka biznesu, współzałożycielka Growth Media Collective – agencji marketingu wzrostu. Wykładowczyni akademicka i doktorantka na Uniwersytecie Warszawskim, gdzie prowadzi badania dotyczące zachowań konsumentów na rynkach egzotycznych oraz relacji pomiędzy materializmem, zakupoholizmem i edukacją finansową, a zachowaniami i motywacjami zakupowymi pokolenia Z.

Posiada doświadczenie w pracy ze startupami i przedsiębiorcami, oferując szkolenia z zakresu marketingu. Prywatnie pasjonatka sztucznej inteligencji i aktywistka społeczna, zaangażowana w projekty edukacyjne oraz wspierające rozwój kompetencji przedsiębiorczych i zawodowych.

Obszary wsparcia: projektowanie i wdrażanie strategii marketingowych w tym: produktowych, cenowych, dystrybucji i promocji; budowanie lejków sprzedażowych; wprowadzanie nowych produktów na rynek; badania konsumentów; badanie konkurencji.

Dzieje się