Akademia Prawno-Podatkowa CRIDO – rekrutacja do programu

Akademia Crido to cykl 8 warsztatów o tematyce podatkowo-prawnej prezentujących różne aspekty pracy doradcy podatkowego oraz prawnika. Zależy nam na dzieleniu się doświadczeniem, pokazaniu, jak funkcjonuje świat biznesu oraz jak w praktyce zastosować wiedzę, którą zdobywacie w ramach studiów. Tematem warsztatów będą zagadnienia związane z podatkami (m.in. CIT/VAT) oraz z zakresu prawa.


 

Biorąc udział w Akademii Crido zyskasz praktyczną wiedzę o tym, jak wygląda praca w konsultingu i kancelarii prawnej. To także okazja do wprowadzenia Cię w świat biznesu i networkingu
z zespołem ekspertów. Uczestnicy, którzy ukończą Akademię, otrzymają certyfikat uczestnictwa, coaching rekrutacyjny, atrakcyjne nagrody rzeczowe dla osób, które najlepiej rozwiążą test końcowy, a wyróżniający się uczestnicy otrzymają voucher na praktyki. Zakończeniem cyklu spotkań będzie uroczysta kolacja wraz z uczestnikami projektu.

Akademia Prawno-Podatkowa skierowana jest do osób z wykształceniem wyższym lub statusem studenta III, IV lub V roku (preferowane kierunki ekonomiczne i prawnicze). Jeśli spełniasz wymogi formalne (rok i kierunek studiów) to wyślij nam swoje zgłoszenie! Podstawą kwalifikacji jest CV (w jęz. polskim lub angielskim), przesłane na adres organizatora (kontakt@inkubator.uw.edu.pl). W treści maila należy wpisać “Akademia Podatkowa Crido”. Na zgłoszenia czekamy do 29 października 2018 r. do 23:59.

REGULAMIN AKADEMII CRIDO: https://form.iuwnet.org/crido.html

Liczba miejsc jest ograniczona!


PROGRAM AKADEMII PRAWNO-PODATKOWEJ CRIDO:

9. 11.2018, 17:00 – 20:00
17:00 – 17:30 – Wprowadzenie
17:30 – 20:00 – Populizm penalny – prawo karne
w mediach i w rzeczywistości

10.11.2018, 9:00-15:00
9:30 – 12:00 – M&A
12:30 – 15:00 Warsztat: Restrukturyzacje

16.11.2018, 17:00-20:00
17:30 – 20:00 Warsztat Social Media

17.11.2018, 9:00-15:00
9:30 – 12:00 – Warsztat HR
12:00 – 15:00 Wypłaty ze spółki z o.o. – jak to wygląda w praktyce?

23.11.2018, 17:00-20:00
17:00 -19:30 TAX VAT – podstawowe zagadnienia, zasada neutralności VAT oraz zarządzanie VAT

24.11.2018, 9:00-15:00
9:00 – 12:00 Wypłaty ze spółki z o.o. – jak to wygląda w praktyce?
12:30 – 15:00 Warsztat HR

30.11.2018, 17:00-20:00
17:30 – 19:30 Ceny transferowe

1.12.2018, 9:00-15:00
10:00 – 13:00 Ceny transferowe
13:30 Test końcowy

6.12.2018, 17:30
Uroczyste zakończenie programu – kolacja


W przypadku pytań, zachęcamy do kontaktu z koordynatorem projektu:
Przemysław Krawczyk
przemek.krawczyk@Inkubator.uw.edu.pl