Przejdź do treści

Do KOŃCA REKRUTACJI zostało

  • 00Dni
  • 00Godziny
  • 00Minuty
  • 00Sekundy

BraveCamp

Akademia przedsiębiorczości

BraveCamp – Akademia Przedsiębiorczości to inicjatywa skierowana do studentów i doktorantów Uniwersytetu Warszawskiego oraz Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

W wydarzeniu uczestniczą również przedstawiciele innych warszawskich uczelni, m.in. Akademii Leona Koźmińskiego, Politechniki Warszawskiej, Wojskowej Akademii Technicznej i innych.

Udział w BraveCampie mogą wziąć osoby, które mają pomysł na projekt biznesowy lub społeczny. Nie jest wymagany gotowy biznesplan ani budżet – wystarczy idea i motywacja do działania.

Studenci i doktoranci zgłaszają się do BraveCampu, wybierając jedną z dwóch ścieżek rozwoju projektu:

  • projekt biznesowy – przedsięwzięcie nastawione na osiąganie zysków w określonym czasie, z potencjałem do skalowania. To projekt for profit – celem jest zysk, a źródłem przychodów jest sprzedaż;
  • projekt społeczny – inicjatywa odpowiadająca na ważny problem społeczny, która nie musi być skalowalna. To projekt not for profit – zysk nie jest celem, a finansowanie może pochodzić z innych źródeł niż sprzedaż.

 

Uczestnicy biorą udział w warsztatach i konsultacjach prowadzonych przez ekspertów z zakresu biznesu, marketingu czy sztuki prezentacji. Uczą się, jak rozwijać swój pomysł oraz skutecznie zaprezentować go inwestorom, by doprowadzić do jego realizacji i wejścia na rynek.

W przedostatnim dniu wyjazdu odbywa się Półfinał – każdy uczestnik prezentuje swój projekt przed jury preeliminacyjnym, które udziela konstruktywnego feedbacku. To kluczowy moment, w którym pomysły nabierają ostatecznego kształtu, a uczestnicy mogą zaprezentować zdobytą wiedzę i umiejętności. Tego dnia wręczane są także vouchery kariery – prestiżowe nagrody BraveCampu, otwierające drzwi do dalszego rozwoju i realizacji projektów.

Ostatniego dnia, po powrocie do Warszawy, odbywa się Wielki Finał, w którym dwanaście najlepszych projektów z półfinału rywalizuje o nagrody finansowe, wyróżnienia przyznawane przez absolwentów BraveCampu oraz nagrodę publiczności. To ekscytujące wydarzenie stanowi kulminację całego programu i okazję do świętowania wspólnych sukcesów.

BraveCamp to nie tylko intensywna praca i solidna dawka wiedzy – to również okazja do integracji, zabawy, nawiązywania interdyscyplinarnej współpracy i networkingu!

Na to wydarzenie czekają nie tylko studenci – z niecierpliwością wypatrują go także trenerzy i cały zespół Inkubatora UW.

Uczestnicy spędzają czas z dala od miejskiego zgiełku, w otoczeniu przyrody. BraveCamp odbywa się w Europejskim Centrum Edukacji Geologicznej w Chęcinach lub w Mazurskim Centrum Bioróżnorodności i Edukacji KUMAK w Urwitałcie k. Mikołajek. Projekt realizowany jest w przerwach międzysemestralnych – zarówno zimą, jak i latem.

Udział w BraveCampie jest całkowicie bezpłatny dla studentów i doktorantów UW, WUM oraz uczelni partnerskich. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy i pomyślnie przejść rekrutację. Potem pozostaje już tylko… spakować walizkę!

Partnerem wydarzenia i fundatorem grantów jest Pfizer Polska.

Aktualna rekrutacja

Rekrutacja do 14. edycji trwa do 15 czerwca 2025 roku, godz. 23:59!

W razie pytań zachęcamy do kontaktu pod adresem kontakt@inkubator.uw.edu.pl

dlaczego warto

Zróżnicowana ścieżka na którą składają się warsztaty, mentoring, team building, eksperci i praca w grupach.

Atrakcyjne granty finansowe na start rozwoju własnego projektu.

Nutka rywalizacji w przyjaznej atmosferze – wszystkie zajęcia prowadzą praktycy biznesu.

Interdyscyplinarna grupa uczestników z różnych wydziałów i kierunków UW i WUM.

Wydarzenie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich osób studiujących i doktoryzujących się na UW i WUM.

Ogromna dawka inspiracji!

program bravecampu

  • Michał Czerwiński – IT Manager w skandynawskim banku Nordea. Wieloletnie
    doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zespołami i projektami zdobywał w branży
    IT i telekomunikacyjnej. W swojej codziennej pracy odpowiada za budowanie i zarządzanie
    zespołami IT Quality Assurance.

 

  • Małgorzata Wardaszka-Deręgowska – strateżka marki i komunikacji, facylitatorka strategiczna. W swojej pracy wykorzystuje nurt HCD – Human Centered Design. Jest autorką podcastu „Marki Testowane na Ludziach”. Wykładowczyni w Akademii im. Leona Koźmińskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej. Od wielu lat prowadzi zajęcia z cyklu SkillsBox Inkubatora UW.

 

  • Grzegorz Kosson – ekspert brand storytellingu, budowania tożsamości marki i kultury
    organizacji. Twórca metody Brand Impulse®, autor trzech książek o brandingu. Od wielu lat
    prowadzi zajęcia ogólnouniwersyteckie Inkubatora UW.

 

  • Marek Staniszewski – certyfikowany trener biznesu i coach zespołów, doradca, facylitator.
    Właściciel think tanku strategicznego Heuristica. Wykładowca kilku uczelni wyższych
    zarówno w Polsce jak i za granicą. Prowadzący zajęcia z cyklu Skillsbox Inkubatora UW.

PLANOWANE WARSZTATY

  • Triada strategiczna – podczas warsztatu dowiesz się, jakie są jej kluczowe elementy, w jaki sposób możesz konkurować z innymi firmami na rynku i jak wpływać na konkurencję, a także jak wykorzystać swoje unikalne kompetencje i zasoby do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Zajęcia poprowadzi Marek Staniszewski, certyfikowany trener biznesu i coach zespołów.

  • Innowacja jako wartość dla klienta  podczas warsztatu dowiesz się, czym jest innowacja i dlaczego jest ważna dla rozwoju organizacji, poznasz różne rodzaje innowacji, takie jak: innowacje produktowe, procesowe i organizacyjne. Dodatkowo, uzyskasz praktyczne wskazówki dotyczące zarządzania procesem innowacji i tworzenia kultury innowacyjnej w organizacji. Zajęcia poprowadzi Marek Staniszewski, certyfikowany trener biznesu i coach zespołów.

  • Service Design (Mapa Empatii + Customer Journey) – w trakcie warsztatu dowiesz się, jak tworzyć realną i konkretną propozycję wartości, opowiedzieć o swoim pomyśle, a także spojrzeć na swoją inicjatywę z perspektywy użytkownika końcowego. Zajęcia poprowadzi Grzegorz Kosson, ekspert brand storytellingu i budowania tożsamości marki.

  • Marketing – budowa marki i jej komunikacji – podczas warsztatu poznasz elementy strategii marki – niezbędne do prezentacji projektu, a także opowiemy Ci o tajnikach strategii komunikacji i wyzwaniach czekających na młodych przedsiębiorców. Warsztaty poprowadzi Małgorzata Wardaszka-Deręgowska, strateżka marki i komunikacji, facylitatorka strategiczna. 

  • Moduł finansowy (pricing + budżet) – w trakcie warsztatu dowiesz się o źródłach finansowania start-upów, czyli kto może pozyskać finansowanie inwestycyjne i grantowe, zdobędziesz informacje, jaka dokumentacja jest niezbędna do uzyskania finansowania, dowiesz się, jak dobrze zarządzać cash flow Twojego przedsiębiorstwa. Warsztat poprowadzi Konrad Ozdowy, specjalista business consultingu i praktyk biznesu.

  • Moduł finansowy – rachunek zysków i strat (P&L) – podczas warsztatu dowiesz się, jakie są najpopularniejsze modele biznesowe, jakie elementy ująć w części przychodowej, czym jest BEP oraz jak oszacować środki, które należy pozyskać od inwestora. Warsztat poprowadzi Konrad Ozdowy, specjalista business consultingu i praktyk biznesu.

  • Team Building – Czas na Gorączkę Złota! Podczas warsztatu Michała Czerwińskiego z Nordea uczestnicy wezmą udział w podróży na Dziki Zachód. Wyzwanie polega na wcieleniu się w rolę Poszukiwaczy złota i znalezieniu jak najwięcej cennego kruszca. By zdobyć jak najwięcej złota, zawodnicy muszą efektywnie współpracować w ramach rywalizujących ze sobą zespołów i słuchać wskazówek różnych napotkanych na drodze doradców.
Program 13. edycji BraveCamp. Przed wyjazdem: konsultacje biznesowe, test Gallupa, Design Thinking, projektowanie aplikacji, zarządzanie projektem, finanse od podstaw, społeczna odpowiedzialność biznesu. Dzień 1.: spotkanie inspiracyjne, ABC startupu, projekty społeczne, teambuilding, Dzień 2.: Lean Canvas, Business Model Canvas, analiza rynku i konkurencji. Dzień 3.: budżet, sposoby finansowania, ppitch deck. Dzień 4.: pitching, triada strategiczna. Dzień 5.: konsultacje eksperckie, feedback. Dzień 6.: pre-pitching - półfinał, teambuilding. Dzień 7.: Gala DemoNight

Zwróć się do nas, a z pewnością rozwiejemy Twoje wątpliwości. Napisz maila na adres: konsultacje@inkubator.uw.edu.pl

Partnerem wydarzenia i fundatorem grantów jest Pfizer Polska.

Opinie uczestników

faq

Program trwa 7 dni.

Zajęcia odbywają się codziennie. Szczegółowy harmonogram zostanie podany po zakwalifikowaniu do wyjazdu.

Zajęcia odbywają się stacjonarnie w formie wyjazdu. Większość z nich to praktyczne warsztaty bazujące na Twoim projekcie – przekazujemy praktyczną wiedzę opartą o Twój pomysł.

Udział w programie jest bezpłatny. Zapewnione jest wszystko od transportu, przez wyżywienie, aż po zakwaterowanie.

W programie mogą wziąć udział osoby studiujące i doktoryzujące się na Uniwersytecie Warszawskim.

Tak, eksperci są do dyspozycji uczestników przez cały okres trwania programu. Możesz umówić się z nimi na indywidualne konsultacje.

Tak, uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w programie w każdym czasie jego trwania poprzez wysłanie takiego oświadczenia na adres e-mail Organizatora wskazany w Regulaminie bądź przez złożenie Organizatorowi pisemnego oświadczenia. Rezygnacja jest skuteczna z chwilą doręczenia takiego e-maila lub pisemnego oświadczenia.

Tak, obecność jest obowiązkowa na wszystkich warsztatach.

BraveCamp odbywa się w formie wyjazdowej w Europejskim Centrum Edukacji Geologicznej w Chęcinach.

Nie, Inkubator UW zapewnia nocleg, wyżywienie oraz dojazd.

Po wypełnieniu zgłoszenia rekrutacyjnego komisja kontaktuje się z osobami, które się zgłosiły i umawia się na spotkania rekrutacyjne. Następnie, zgodnie z regulaminem wyjazdu, wybiera odpowiednią liczbę uczestników.

Dzieje się