W nawiązaniu do wprowadzonego 13 marca 2020 r. stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce rektor Uniwersytetu Warszawskiego wydał komunikat dotyczący zasad funkcjonowania uczelni od 16 marca 2020 r. Reguluje on m.in kwestie pracy administracji, w tym Kwestury UW, obiegu dokumentów oraz funkcjonowania budynków uniwersyteckich
Zgodnie decyzją rektora Uniwersytetu Warszawskiego kontakt z Inkubatorem UW do odwołania odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną. Wszelkie sprawy prosimy przesyłać na poniższe adresy mailowe:
- Zajęcia ogólnouniwersyteckie: oguny@inkubator.uw.edu.pl
- Warsztaty: klara.gubera@inkubator.uw.edu.pl
- Konsultacje indywidualne (do odwołania w trybie online): konsultacje@inkubator.uw.edu.pl
- Programu RUSZ z miejsca: ola.juszczyk@inkubator.uw.edu.pl
- Laboratorium Pomysłów: projekty@inkubator.uw.edu.pl
- Strefa Inkubatora UW w BUW-ie: strefa@inkubator.uw.edu.pl
- Promocja: promocja@inkubator.uw.edu.pl
- Współpraca z partnerami: ola.zimnoch@inkubator.uw.edu.pl
- Serwis www/IT: it@inkubator.uw.edu.pl
- Pozostałe sprawy: kontakt@inkubator.uw.edu.pl
„Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do wprowadzonego 13 marca 2020 r. stanu zagrożenia epidemicznego w Polsce, wprowadzam z dniem 16 marca od godz. 8.00 następujące zasady dotyczące funkcjonowania Uniwersytetu Warszawskiego:
- Biura administracji ogólnouniwersyteckiej nie przyjmują interesantów. W wyjątkowych sytuacjach kierownik biura może wyrazić zgodę na przyjęcie danego interesanta, z zachowaniem zasad podanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego.
- Sprawy należy załatwiać za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Pracowników biur obowiązuje praca zdalna. W przypadku, kiedy niezbędna jest obecność na miejscu, kierownik biura organizuje dyżury i wyznacza osoby dyżurujące. Osoby pracujące zdalnie w godzinach pracy wykonują swoje obowiązki zgodnie z poleceniami kierownika i są dostępne pod adresami poczty elektronicznej.
- Na stronach internetowych poszczególnych biur należy umieścić informacje o pełnionych dyżurach oraz sposobie załatwiania spraw.
- Kwestura Uniwersytetu Warszawskiego pracuje w systemie dyżurów. Zobowiązania, takie jak wynagrodzenia i stypendia, są realizowane zgodnie z harmonogramami. Pozostałe sprawy finansowe załatwiane są zgodnie z informacjami podanymi na stronie Kwestury.
- Dokumenty inne niż finansowe, które wymagają złożenia podpisów, do odwołania należy przesyłać jako skany (PDF) lub zdjęcia (JPG). Proszę zadbać, aby potrzebne podpisy i pieczątki były wyraźne. Wersje papierowe tych dokumentów należy przesyłać zgodnie z bieżącymi zasadami.
- Dokumenty papierowe należy przesyłać wyłącznie pocztą wewnętrzną poprzez kancelarię.
- Wejścia do budynków Uniwersytetu zostają ograniczone do niezbędnego minimum.
- Wszystkie placówki gastronomiczne w budynkach Uniwersytetu zostają zamknięte do odwołania.
- Wszelkie informacje o ewentualnych problemach w funkcjonowaniu UW powinny być niezwłocznie kierowane do zespołu koordynacyjnego na adres email InfoCovid19@adm.uw.edu.pl.
Dziekani i kierownicy jednostek organizacyjnych UW zobowiązani są do zorganizowania funkcjonowania swoich jednostek zgodnie z powyższymi zasadami, a w przypadku zarządzania budynkami – także funkcjonowania tych budynków.
Władze Uniwersytetu pozostają w stałym kontakcie z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Wojewodą Mazowieckim oraz Głównym Inspektorem Sanitarnym. O wszelkich zmianach informować będziemy niezwłocznie na stronie internetowej UW.
Jeszcze raz chciałbym Państwu podziękować za wsparcie oraz wyrozumiałość. Jestem pewien, że wspólnymi siłami poradzimy sobie z wyzwaniami w tym trudnym dla wszystkich czasie.”
Marcin Pałys
rektor UW
Przeczytaj również:
Działania Inkubatora UW w semestrze letnim w roku akademickim 2019/20