W ciągu prawie 6 lat:
- zabraliśmy na wyjazd ponad 150 osób, 150 indywidualności, 150 pomysłów,
 - przejechaliśmy ponad 3 200 km,
 - przeprowadziliśmy ponad 70 warsztatów, trwających łącznie ponad 400 godzin,
 - zorganizowaliśmy setki konsultacji mentorskich,
 - wykorzystaliśmy niezliczone ilości flipchartów, setki wypisanych mazaków, planów i wyliczeń…
 
a to wszystko po to, by wyłonić 27 laureatów z najlepszymi pomysłami na biznes, przedsięwzięcie społeczne lub naukowe! Znajdziesz je w zakładce projekty studenckie.
To dzięki Wam i dla Was jesteśmy! Tymczasem obejrzyj wideo z pierwszej edycji wyjazdu i zobacz, jak to wszystko się zaczęło…
Niezastąpione wsparcie otrzymaliśmy od partnera wydarzenia, firmy Pfizer Polska, która jest z nami od początku BraveCampowej przygody! Dzięki niej przyznaliśmy laureatom BraveCamp granty finansowe w wysokości ponad 100 tysięcy złotych! Zobacz, jak poprzednie edycje wyjazdu wspomina Michał Kurzelewski, dyrektor medyczny w firmie Pfizer:
Do grona partnerów wydarzenia dołączyła również Nordea! Z niecierpliwością czekamy na warsztaty z Team Buildingu, które przeprowadzi dla uczestników BraveCampu Michał Czerwiński z Nordea. Więcej o współpracy opowiada sam Michał:
Dziękujemy także wszystkim inwestorom i Jury za wsparcie podczas Gal Finałowych. Wspólnie tworzymy niesamowitą przygodę.
Patronem medialnym wydarzenia jest Radio Kampus.