Z jakimi wyzwaniami mierzyli się studenci 4 europejskich uczelni? Z kim współpracowali? Jakie
projekty zaprezentowali na Final Bootcamp na paryskiej Sorbonie? Przekonaj się, oglądając wideo relację z wydarzenia.
Ostatnie 6 miesięcy było bezcennym doświadczeniem dla wybranych studentów uczelni:
- Ruprecht-Karls-Universität Heidelberg,
- Università degli Studi di Milano,
- Sorbonne Université
- Uniwersytet Warszawski
Młodzi przekuwali teorię w praktykę pod okiem wybitnych tutorów i partnerów. W ramach zaproponowanych projektów studenci przygotowali propozycje rozwiązań problemu, z którym obecnie mierzą się m.in.
- Carrefour Italia,
- SUEZ,
- Chemovator (Inkubator biznesowy BASF)
- Miasto Stołeczne Warszawa
Spektrum problemów sięgało najistotniejszych kwestii dzisiejszego świata, począwszy od dywersyfikacji produktów, przez zarządzanie globalnymi łańcuchami dostaw i zagrożeniami związanymi z ociepleniem klimatu na pozytywnym wpływie przedsiębiorstw w społeczeństwie kończąc.
Cały proces wsparty był eksperckimi wykładami, anagażujacymi konwersatoriami z zakresu zarządzania projektami, opracowywania biznesplanu, analizy rynku i budowania przewagi konkurencyjnej – poprzez szczegółowe analizy PETSEL, SWOT. Nie mogło także zabraknąć słynnego CUSTOMER SUCCESS, na który przeznaczane są coraz większe budżety w korporacjach. Studenci dowiedzieli się jak przygotowywać pogłębione analizy finansowe oraz poznali korzyści płynące z ekspansji na rynki zagraniczne!
Przez pół roku każda z grup pracowała zdalnie w ramach określonych zasad. Każdy z członków musiał wcielić się w rolę project managera. Dzięki temu studenci mogli na własnej skórze poczuć, jak ważną rolę odgrywa w zespole taka osoba oraz rozumieć, jak duża odpowiedzialność stoi za tym wyjątkowym zawodem!
Momentami szczególnie wyczekiwanymi przez uczestników były BOOTCAMPY zorganizowane w prestiżowej lokalizacji – Paryżu! Była to okazja nie tylko do wyboru grup projektowych, osobistego poznania swoich partnerów korporacyjnych, ale przede wszystkim do jakże ważnego w świecie biznesu NETWORKINGU! Każdy uczestnik mógł znaleźć cennych i nawiązać międzynarodowe kontakty biznesowe.
Choć program dobiega końca, studenci są pewni, że zdobyte podczas kursu umiejętności posłużą im o wiele dłużej!