Chcesz poznać tajniki skutecznej sprzedaży? Weź udział w warsztacie „ABC: Sprzedaż, tworzenie ofert i relacje z klientami”, który już 31 maja odbędzie się w Przylądku Horn na Wydziale Fizyki (ul. Pasteura 5), który poprowadzi Dmytro Kuczeruk, dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie S4GA.
Kluczowym elementem warsztatów będzie interakcja i integracja uczestników oraz próba wspólnej odpowiedzi na trudne pytania z zakresu sprzedaży i marketingu:
-
Czym jest sprzedaż i czy da się prowadzić własny biznes, omijając ten aspekt?
-
Typowe błędy początkujących sprzedawców.
-
Co zrobić, gdy klient mówi „wasz produkt jest za drogi”?
-
Jaka jest rola marketingu? Czy innowacyjna technologia powinna sama się sprzedać?
-
Co jest ważniejsze – sprzedaż czy marketing?
-
Jak nazwać produkt tak, by klient rozumiał, co oferujemy?
Szkolenie dedykowane jest osobom, które:
-
pracują nad technologią i myślą o jej komercjalizacji w przyszłości, ale kwestie sprzedaży chętnie oddaliby w profesjonalne ręce,
-
są na etapie pomysłu na produkt / usługę, ale temat sprzedawania wywołuje u nich dyskomfort,
-
są na ostatnim etapie tworzenia produktu / usługi i czują, że przyszedł czas na sprzedaż, lecz nie wiedzą jak zacząć.
Warsztat poprowadzi Dmytro Kuczeruk, dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie S4GA, istniejącej od 2014 roku i założonej w Polsce. S4GA jest producentem hybrydowego oświetlenia dla lotnisk i lądowisk śmigłowcowych i już dziś jest jedną z trzech najważniejszych firm w swojej branży na świecie. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat domknął transakcje dla własnej firmy na ponad 1 mln USD. Na co dzień pracuje z projektami o wartości od 20 to 200 tys. USD. Przed założeniem własnej działalności był partnerem w funduszu Paan Capital. Od stycznia 2017 jest częścią firmy V-one.co, pomagającej start-upom w rozpoczęciu sprzedaży.
Przeczytaj również:
„Przedsiębiorczość – Otwórz Głowę!” – rejestracja na OGUN wystartowałaRuszyły cykliczne warsztaty z programowania mikrokontrolerówRuszyły zapisy na bezpłatne zajęcia z przedsiębiorczości