ABC: Sprzedaż, tworzenie ofert i relacje z klientami

Chcesz poznać tajniki skutecznej sprzedaży?  Weź udział w warsztacie „ABC: Sprzedaż, tworzenie ofert i relacje z klientami”, który już 31 maja odbędzie się w Przylądku Horn na Wydziale Fizyki (ul. Pasteura 5), który poprowadzi Dmytro Kuczeruk, dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie S4GA.


 

Kluczowym elementem warsztatów będzie interakcja i integracja uczestników oraz próba wspólnej odpowiedzi na trudne pytania z zakresu sprzedaży i marketingu:
  1. Czym jest sprzedaż i czy da się prowadzić własny biznes, omijając ten aspekt?
  2. Typowe błędy początkujących sprzedawców.
  3. Co zrobić, gdy klient mówi „wasz produkt jest za drogi”?
  4. Jaka jest rola marketingu? Czy innowacyjna technologia powinna sama się sprzedać?
  5. Co jest ważniejsze – sprzedaż czy marketing?
  6. Jak nazwać  produkt tak, by klient rozumiał, co oferujemy?
Szkolenie dedykowane jest osobom, które:
  1. pracują nad technologią i myślą o jej komercjalizacji w przyszłości, ale kwestie sprzedaży chętnie oddaliby w profesjonalne ręce,
  2. są na etapie pomysłu na produkt / usługę, ale temat sprzedawania wywołuje u nich dyskomfort,
  3. są na ostatnim etapie tworzenia produktu / usługi i czują, że przyszedł czas na sprzedaż, lecz nie wiedzą jak zacząć.
Warsztat poprowadzi Dmytro Kuczeruk, dyrektor sprzedaży i marketingu w firmie S4GA, istniejącej od 2014 roku i założonej w Polsce. S4GA jest producentem hybrydowego oświetlenia dla lotnisk i lądowisk śmigłowcowych i już dziś jest jedną z trzech najważniejszych firm w swojej branży na świecie. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat domknął transakcje dla własnej firmy na ponad 1 mln USD. Na co dzień pracuje z projektami o wartości od 20 to 200 tys. USD. Przed założeniem własnej działalności był partnerem w funduszu Paan Capital. Od stycznia 2017 jest częścią firmy V-one.co, pomagającej start-upom w rozpoczęciu sprzedaży.