Nice talk! – O biznesie przy kawie

Nice talk! pod patronatem konkursu “Przedsiębiorca Roku UW” to wydarzenie skierowane do studentów realizujących swoje projekty przy wsparciu Inkubatora UW. Studenci będą mieli możliwość spotkania się w miłej, swobodnej atmosferze przy kawie z przedstawicielami Komisji Konkursu “Przedsiębiorca Roku UW”, którzy są nagrodzonymi i doświadczonymi praktykami biznesu. Jest to unikalna możliwość, aby spędzić z nimi 15 minut mając ich pełną uwagę!

Jako uczestnik będziesz mógł skonsultować swój projekt z kilkoma ekspertami. Celem rozmowy będzie uzyskanie opinii, rekomendacji, poleceń i wiedzy od wybranego laureata konkursu, któremu zaprezentujesz swój pomysł.

Eksperci:

  • Przemysław Janusz Żebrowski, Agencja interaktywna K2Internet S. A. (brak miejsc)
  • Ewa Dudzic, Phenicoptere Sp. z o.o., marka GLOV (brak miejsc)
  • Andrzej Berezowski, BACTrem sp. z o.o. (brak miejsc)
  • Agnieszka Szmulewicz, Brand Republic (brak miejsc)
  • Weronika Szwarc-Bonikowska, Media People (brak miejsc)

Pełne bio ekspertów znajdziesz na dole strony.

Miejsce: Caff & Staff w Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych UW (Kampus Ochota), ul. Żwirki i Wigury 101, parter

Data: 30.03, godz. 18:00 – 20:00

Agenda: 

  • 18.00 – 18.10 Przywitanie
  • 18.10 – 18.25 I slot
  • 18.30 – 18.45 II slot
  • 18.50 – 19.05 III slot
  • 19.10 – 19.25 IV slot
  • 19.30 – 20.00 swobodny networking 

Zgłoś się już teraz klikając w link.

Po przesłaniu zgłoszenia otrzymasz mailem link do zapisu do wybranych ekspertów. Możliwe będzie zapisanie się na rozmowę z więcej niż jednym ekspertem. Zapisy trwają do wyczerpania miejsc.

W przypadku pytań napisz na dorota.marszalek@inkubator.uw.edu.pl


Przemysław Janusz Żebrowski, K2Internet S.A. (brak miejsc)

#agencja interaktywna, #anioł biznesu #VC, #micromobility, #AI, #finanse, #innowacje, #rowery

Absolwent wydziału Zarządzania UW (1994r). Ponad 10 lat pracował w branży finansowej, w tym jako VP w banku inwestycyjnym CS First Boston. Od 2000r współtworzył a później kierował agencją interaktywną K2. Firma, po debiucie na GPW w 2008r, rozszerzyła działalność o kompleksowe usługi wspierające transformację cyfrową swoich klientów. W roku 2013 przekazał bieżące zarządzanie w ręce kolegów, pozostając jednym ze znaczących akcjonariuszy i pełniąc rolę Przewodniczącego RN. Ostatnie 10 lat rozwija nowe przedsięwzięcia technologiczne (jako anioł biznesu i inwestor w kilku funduszach VC) i firmy w obszarze micromobility (m.in. www.antymateria.com i www.urvis.bike)

Andrzej Berezowski, BACTrem (brak miejsc)

#mikrobiologia, #innowacje, #storytelling, #PR, #dziennikarstwo, #wprowadzanie na rynek

Specjalizuje się w zarządzaniu małymi przedsiębiorstwami wprowadzającymi innowacyjnie produkty i usługi na rynek. Dziennikarz, PR-menager i storyteller, czyli osoba odpowiedzialna za budowanie i opowiadanie historii o firmie, produkcie, czy wydarzeniu. 

Z wykształcenia magister zarządzania, absolwent Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i magister historii, absolwent Wydziału Historycznego tej samej uczelni.

Od 2018 roku współwłaściciel, dyrektor operacyjny i prokurent w firmie BACTrem sp. z o.o., która posiada obecnie własne patenty, kolekcję mikroorganizmów funkcjonalnych, laboratorium oraz zakład produkcyjny. Firma wykorzystuje pożyteczne/funkcjonalne bakterie do oczyszczania środowiska. Obecny potencjał naukowy, w tym wiedza o fizjologii bakterii, ich efektywnym współdziałaniu oraz umiejętność izolacji i ich identyfikacji a także znajomość procesów biotechnologicznych w tym produkcji biopreparatów, pozwala odpowiadać na potrzebny środowiska celowanymi rozwiązaniami: tworzeniem i produkcją specjalistycznych biopreparatów, nowymi rozwiązaniami biotechnologicznymi jak i szeroką ofertą badań mikrobiologicznych.

W firmie odpowiedzialny za zarządzanie procesami i projektami, budowanie narracji firmy i komunikowanie wypracowanej propozycji wartości oraz wdrażanie nowej wiedzy na rynki w postaci produktów i usług.

Ewa Dudzic, Glov (brak miejsc)

#beauty, #marka kosmetyczna, #planowanie biznesu, #tworzenie marki, #badania rynku, #rynki międzynarodowe

Doświadczony współwłaściciel z bogatą historią pracy w branży kosmetycznej. Specjalizuje się w zarządzaniu marketingowym, planowaniu biznesowym, biznesie międzynarodowym, badaniach rynku i start-upach. Silny specjalista ds. rozwoju biznesu z tytułem Executive Master of Business Administration, ukierunkowanym na administrację biznesową i zarządzanie, na Uniwersytecie Warszawskim.

Agnieszka Szumielewicz, Brand Republic (brak miejsc)

#reklama, #PR, #marketing, #dom mediowy, #business & human rights

Prezeska agencji marketingowej Brand Republic. Przedsiębiorczyni, laureatka konkursu Przedsiębiorca Roku UW w kategorii Przedsiębiorca Społeczny. Inicjatorka wielu akcji społecznych, od lat zaangażowana w działalność mającą na celu wyrównywanie szans w środowisku pracy. Członkini Rady Programowej United Nations Global Compact Network Poland i członkini Komitetu Sterującego Business and Human Rights Programme w UNGC.

Weronika Szwarc-Bronikowska, Media People (brak miejsc)

#reklama, #PR, #marketing, #dom mediowy

Ekspertka mediowa, przedsiębiorczyni. Zaczęła pracę już na studiach, współpracując z butikiem kreatywnym, dla klientów którego wymyślała reklamy i pisała hasła reklamowe. Z branżą mediową związała się w 1997 roku początkowo pracując po stronie największych wydawców a następnie od 2005 roku w pierwszej swojej firmie. Obecnie współzałożycielka i wiceprezeska domu mediowego Media People. Jej firma należy do czołówki polskich domów mediowych oraz do weCAN, sieci niezależnych firm marketingowych, działających na 15 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.