BraveCamp

Akademia przedsiębiorczości

Akademia przedsiębiorczości BraveCamp to inicjatywa skierowana do studentów Uniwersytetu Warszawskiego i Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, którzy mają pomysł na biznes lub projekt. BraveCamp to coś więcej niż wyjazd – to ogrom wiedzy zdobytej podczas warsztatów z ekspertami, przyjaźnie na lata i wspaniała przygoda

Przez niemal tydzień uczestnicy akademii biorą udział w warsztatach i konsultacjach prowadzonych przez ekspertów oraz doświadczonych praktyków. Ostatniego dnia autorzy najlepszych pomysłów mają szansę wygrać łącznie nawet kilkanaście tysięcy złotych na rozwój projektu.

BraveCamp odbywa się w przerwach między semestrami – zarówno w przerwie zimowej jak i letniej. Wyjeżdżamy do Europejskiego Centrum Edukacji Geologicznej w Chęcinach – to mniej niż 200 km od Warszawy.

Organizatorzy zapewniają transport, wyżywienie i zakwaterowanie.

Aktualna rekrutacja

Rekrutacja trwa tylko do 30 czerwca 2024 roku!

W razie pytań zachęcamy do kontaktu pod adresem kontakt@inkubator.uw.edu.pl

dlaczego warto

Zróżnicowana ścieżka na którą składają się warsztaty, mentoring, team building, eksperci i praca w grupach

Atrakcyjne granty finansowe na start rozwoju własnego projektu

Nutka rywalizacji w przyjaznej atmosferze – wszystkie zajęcia prowadzą praktycy biznesu.

Interdyscyplinarna grupa uczestników z różnych wydziałów i kierunków UW

Wydarzenie jest bezpłatne i otwarte dla wszystkich studentów i doktorantów UW

Ogromna dawka inspiracji!

Uczestnicy biorą udział w warsztatach i konsultacjach prowadzonych przez ekspertów oraz doświadczonych praktyków m.in. biznesowych, marketingowych czy zajmujących się sztuką prezentacji. W czasie zajęć uczą się, w jaki sposób rozwinąć swój pomysł, ale także przedstawić go inwestorom, aby doprowadzić do finalizacji swojego projektu, tzn. wejścia na rynek. Eksperci przekazują wiedzę oraz przez cały czas trwania BraveCampu wspierają studentów w ich indywidualnej pracy.

Ostatniego dnia wyjazdu uczestnicy walczą o grant na rozwój swojego pomysłu! W jaki sposób? Podczas gali demo zaprezentują swój pomysł przed komisją. Twórcy najlepszych projektów zgarną nawet kilka tysięcy złotych na stworzenie prototypu.

Poza intensywną pracą i zastrzykiem wiedzy, BraveCamp to także świetna okazja do zabawy, integracji, nawiązania interdyscyplinarnej współpracy oraz networkingu! Jest to wydarzenie, na które czekają nie tylko studenci, ale także trenerzy i my – zespół Inkubatora. Uczestnicy spędzają czas w otoczeniu przyrody, w oderwaniu od miejskiej codzienności. Jesteśmy w stałym kontakcie z osobami, które brały udział w poprzednich edycjach i dla których ten tygodniowy obóz był początkiem czegoś wielkiego!

W projekcie mogą wziąć udział osoby, które mają pomysł na biznes, projekt naukowy lub przedsięwzięcie zaangażowane społecznie. Nie musisz mieć rozpisanego planu biznesowego ani budżetu – wystarczy pomysł i zapał do jego realizacji. 

program bravecampu

  • Michał Czerwiński – IT Manager w skandynawskim banku Nordea. Wieloletnie
    doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zespołami i projektami zdobywał w branży
    IT i telekomunikacyjnej. W swojej codziennej pracy odpowiada za budowanie i zarządzanie
    zespołami IT Quality Assurance.

 

  • Małgorzata Wardaszka-Deręgowska – strateżka marki i komunikacji, facylitatorka strategiczna. W swojej pracy wykorzystuje nurt HCD – Human Centered Design. Jest autorką podcastu “Marki Testowane na Ludziach”. Wykładowczyni w Akademii im. Leona Koźmińskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej. Od wielu lat prowadzi zajęcia z cyklu SkillsBox Inkubatora UW.

 

  • Grzegorz Kosson – ekspert brand storytellingu, budowania tożsamości marki i kultury
    organizacji. Twórca metody Brand Impulse®, autor trzech książek o brandingu. Od wielu lat
    prowadzi zajęcia ogólnouniwersyteckie Inkubatora UW.

 

  • Marek Staniszewski – certyfikowany trener biznesu i coach zespołów, doradca, facylitator.
    Właściciel think tanku strategicznego Heuristica. Wykładowca kilku uczelni wyższych
    zarówno w Polsce jak i za granicą. Prowadzący zajęcia z cyklu Skillsbox Inkubatora UW.

PLANOWANE WARSZTATY

  • Triada strategiczna – podczas warsztatu dowiesz się, jakie są jej kluczowe elementy, w jaki sposób możesz konkurować z innymi firmami na rynku i jak wpływać na konkurencję, a także jak wykorzystać swoje unikalne kompetencje i zasoby do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej. Zajęcia poprowadzi Marek Staniszewski, certyfikowany trener biznesu i coach zespołów.

  • Innowacja jako wartość dla klienta  podczas warsztatu dowiesz się, czym jest innowacja i dlaczego jest ważna dla rozwoju organizacji, poznasz różne rodzaje innowacji, takie jak: innowacje produktowe, procesowe i organizacyjne. Dodatkowo, uzyskasz praktyczne wskazówki dotyczące zarządzania procesem innowacji i tworzenia kultury innowacyjnej w organizacji. Zajęcia poprowadzi Marek Staniszewski, certyfikowany trener biznesu i coach zespołów.

  • Service Design (Mapa Empatii + Customer Journey) – w trakcie warsztatu dowiesz się, jak tworzyć realną i konkretną propozycję wartości, opowiedzieć o swoim pomyśle, a także spojrzeć na swoją inicjatywę z perspektywy użytkownika końcowego. Zajęcia poprowadzi Grzegorz Kosson, ekspert brand storytellingu i budowania tożsamości marki.

  • Marketing – budowa marki i jej komunikacji – podczas warsztatu poznasz elementy strategii marki – niezbędne do prezentacji projektu, a także opowiemy Ci o tajnikach strategii komunikacji i wyzwaniach czekających na młodych przedsiębiorców. Warsztaty poprowadzi Małgorzata Wardaszka-Deręgowska, strateżka marki i komunikacji, facylitatorka strategiczna. 

  • Moduł finansowy (pricing + budżet) – w trakcie warsztatu dowiesz się o źródłach finansowania start-upów, czyli kto może pozyskać finansowanie inwestycyjne i grantowe, zdobędziesz informacje, jaka dokumentacja jest niezbędna do uzyskania finansowania, dowiesz się, jak dobrze zarządzać cash flow Twojego przedsiębiorstwa. Warsztat poprowadzi Konrad Ozdowy, specjalista business consultingu i praktyk biznesu.

  • Moduł finansowy – rachunek zysków i strat (P&L) – podczas warsztatu dowiesz się, jakie są najpopularniejsze modele biznesowe, jakie elementy ująć w części przychodowej, czym jest BEP oraz jak oszacować środki, które należy pozyskać od inwestora. Warsztat poprowadzi Konrad Ozdowy, specjalista business consultingu i praktyk biznesu.

  • Team Building – Czas na Gorączkę Złota! Podczas warsztatu Michała Czerwińskiego z Nordea uczestnicy wezmą udział w podróży na Dziki Zachód. Wyzwanie polega na wcieleniu się w rolę Poszukiwaczy złota i znalezieniu jak najwięcej cennego kruszca. By zdobyć jak najwięcej złota, zawodnicy muszą efektywnie współpracować w ramach rywalizujących ze sobą zespołów i słuchać wskazówek różnych napotkanych na drodze doradców.
Program 12. edycji BraveCamp. Przed wyjazdem: pitching, tworzenie aplikacji, zarządzanie projektem, agile. Dzień 1: test gallupa - nordea, teambuilding - pfizer. Dzień 2: lean canvas, business model canvas, zasoby i budżet. Dzień 3: service design thinking, mapa empatii, cutomer journey, analiza rynku i konkurencji, budowa marki i jej komunikacja. Dzień 4: triada strategiczna (konkurencja-klient-firma), społeczna odpowiedzialnośc biznesu. Dzień 5: mentoring, mindfullness. Dzień 6: pre-pitching, feedback, sztuka upadania. Dzień 7: gala demonight.

BraveCamp jest w pełni darmowy dla studentów UW. Wystarczy wypełnić formularz i przejść pomyślnie proces rekrutacji. Kolejnym krokiem będzie spakowanie walizki!

Zwróć się do nas, a z pewnością rozwiejemy Twoje wątpliwości. Napisz maila na adres: konsultacje@inkubator.uw.edu.pl

Partnerami wydarzenia i fundatorami grantów są Pfizer Polska i Nordea Polska.

Opinie uczestników

faq

Program trwa 7 dni.

Zajęcia odbywają się codziennie. Szczegółowy harmonogram zostanie podany po zakwalifikowaniu do wyjazdu.

Zajęcia odbywają się stacjonarnie w formie wyjazdu. Większość z nich to praktyczne warsztaty bazujące na Twoim projekcie – przekazujemy praktyczną wiedzę opartą o Twój pomysł.

Udział w programie jest bezpłatny. Zapewnione jest wszystko od transportu, przez wyżywienie, aż po zakwaterowanie.

W programie mogą wziąć udział osoby studiujące i doktoryzujące się na Uniwersytecie Warszawskim.

Tak, eksperci są do dyspozycji uczestników przez cały okres trwania programu. Możesz umówić się z nimi na indywidualne konsultacje.

Tak, uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w programie w każdym czasie jego trwania poprzez wysłanie takiego oświadczenia na adres e-mail Organizatora wskazany w Regulaminie bądź przez złożenie Organizatorowi pisemnego oświadczenia. Rezygnacja jest skuteczna z chwilą doręczenia takiego e-maila lub pisemnego oświadczenia.

Tak, obecność jest obowiązkowa na wszystkich warsztatach.

BraveCamp odbywa się w formie wyjazdowej w Europejskim Centrum Edukacji Geologicznej w Chęcinach.

Nie, Inkubator UW zapewnia nocleg, wyżywienie oraz dojazd.

Po wypełnieniu zgłoszenia rekrutacyjnego komisja kontaktuje się z osobami, które się zgłosiły i umawia się na spotkania rekrutacyjne. Następnie, zgodnie z regulaminem wyjazdu, wybiera odpowiednią liczbę uczestników.

Dzieje się